2. 6. 2018
vaja civilne zaščite občine Logatec
Sodelujoči: Ksenija , Jokel , Marjan K., Miha , Grega in Marjan Š ,Drago , Viko
Sobotna vaja Štaba civilne zaščite Logatec ,v kateri smo sodelovali tudi člani Jamarskega društva Logatec , je imela za nas jamarje že v začetku kar slab priokus ,saj nam je manjkalo kar nekaj izkušenih članov,Gorazd in Dejan sta bila v ekipi potapljačev , Špela v štabu vaje ,Marko nekje službeno ,Blaž v ekipi gasilcev , no, na njihova mesta pa so vskočili Jokel in Marjan , napeljala sta žičnico , Ksenija je odlično zamenjala Špelo , poškodovanec je ,,preživel,, Miha je uspešno motiviral poškodovanca z ,,gospod ste v redu,,Grega in ata Marjan vešča z nosili , Drago je dobro vodil ekipo , ki je še sodelovala , tako da smo poškodovano osebco ,ki je imela le 115 kg , malo pretreseno , ker ni vedela kaj jo čaka , varno spravili do ceste .Tudi za Zvoneta ( poškodovanec ) je bila to dobra preizkušnja ,sami pa smo malo obnovili tehniko ,se veliko nasmejali in imeli kljub resnosti situacije fajn…………
3. 6. 2017
vaja civilne zaščite občine Logatec
Sodelujoči: Drago , Marko , Špela , Dejan , Blaž ,Milan ,Marjan ,Grega , Miha ,Viko
V sobotni vaji civilne zaščite občine Logatec je sodelovalo kar petindvajset ekip.Med njimi je bilo največ gasilcev ,bile so ekipe zdravstvenega doma Logatec ,bolničarji ,skavti ,taborniki ,ekipe tehnične dejavnosti ,kinološko društvo Logatec ,helikopter slovenske vojske , policije in seveda tudi naše društvo.
Na področju Žibrš naj bi se izgubile štiri osebe in ena naj bi padla v brezno.Helikopter slovenske vojske je na to področje pripeljal vodnike z sledilnimi psi , da poiščejo izgubljene osebe .V breznu je res bila ,, poškodovana ,,oseba ,tako da je bila aktivirana naša ekipa .Vsa akcija je lepo stekla , vsakdo je vedel kaj mu je storiti , saj se podobne situacije večkrat vadi in obnovi ,kar gre zahvala Dragotu in Markotu .Špela kot zdravnica je budno pazila , da,, poškodovanec ,, ne trpi preveč bolečin.Akcija se je zaključila z prenosom poškodovanca v oskrbo in seveda z druženjem z ostalimi udeleženci vaje ,v upanju da se podobnih primerov kakor so bili na vaji zgodi čim manj.
17. 5. 2017
Logaške koliševke
Sodelujoči: Marko K.,Marko E.,Drago K.,Marjan K.,Špela A.,Blaž K.,Dejan N.,Gorazd B.,Milan M.,Marjan Š.,Viko.v
V sredo smo namesto delovne akcije pri naši koči , imeli usposabljanje vrvne tehnike in njihove novosti.Zbralo se nas je kar nekaj ,kar je razveseljivo ,oba Markota in Drago ,sicer člani naše reševalne ekipe pri Jamarski zvezi ,sta nam pokazala novosti pri vzpostavljanju tirolske prečnice .Špela ,Blaž ,Dejan in Marjan so pridno nabirali nova znanja prikazana naših ,,inštruktorjev ,, tisti malo starejši pa smo bolj od daleč poslušali in se čudili kako je šla tehnika naprej .Noč nas je ulovila na terenu ,vsi pa smo bili zadovoljni z prikazanim in se dogovorili da bi morali te stvari večkrat ponovit .
14. 8. 2016
Odprava v Črno goro 2016
Sodelujoči: Marko Erker, JK Brežice, JD Carnium Kranj, JK Krka, JK Novo mesto in ostali
Tudi letos sem se udeležil mednarodne odprave v Zverinjačke rupe v Črni gori. Tokrat je sodelovalo celo 5 društev iz Slovenije, ter jamarji iz Črne gore, Hrvaške, Rusije in Švedske. Za odpravo smo si tokrat vzeli 2 tedna časa.
Glavni cilj je bil raziskati na zadnji odpravi odkrito brezno in dele pod njim v Pali skali. To nam je odlično uspelo, saj smo prej znane dele jame (pre)opremili že v treh akcijah, na čerti pa se že spustili v novo brezno. Na dnu smo prišli do ogromne dvorane (cca. 50x80x50 m), v kateri smo postavili tudi bivak. V dvorani se odpira možnost nadaljevanja v kaminu, pred oz. pod njo pa se nadaljuje vodni meander, ki smo ga z vmesnimi brezni sledili zadnjih 200 višinskih metrov. V tem meandru smo uspeli najti tudi prehode skozi podorne dele, ki se nahajajo v neposredni bližini dvorane, in na koncu dosegli globino cca. 662 m. Na jezeru na tej globini so si varno zavetje našli tudi Pokemoni. Jama pa se tam še ne zaključi, le čas je bil, da se jo počasi razopremi. V res konkretni akciji smo to delo opravili v enem samem dnevu, pri čemer sta Anže in Klemen tovorila tudi do 3 dokaj težke transportke.
Če se nismo zabavali v globinah Pale skale, smo si vzeli čas tudi za nekoliko manjše globine Pale skale in si še enkrat ogledali Emancipacijo ter delali v meandru na 200 m. Obiskali in raziskali smo tudi nekaj okoliških jam, ki jih tam res še ne bo zmanjkalo. En cel dan smo si vzeli celo za izlet na nabito polno morsko obalo, kjer se je okoli nas hitro naredila zaščitna cona, ki je ni želel nihče prestopiti. Bili smo namreč fino polni modric, pa še kak razlog bi se našel...
Polni elana smo si obljubili, da se prihodnje leto spet vrnemo.
Marko
17. 6. 2016
Skednena jama-Advature race Slovenija 2016
Sodelujoči: Marko ,Dejan ,Milan ,Viko
V noči iz petka na soboto smo pomagali pri izvedbi tekme ADVENTURE RACE SLOVENIJA 2016.Naša naloga je bila zagotovit varnost in pravilen dostop do kontrolne točke 36 ,katera je bila nekje na sredi Skednene jame.Samo tekmovanje je trajalo tri dni ,začelo se je v Ajdovščini končalo pa v Velenju.Potrebno je bilo kolesariti ,plezati ,veslanje po Ljubljanci in seveda s tekom preteč dobrih 40 km.V mešanih ekipah dekle in trije fantje je v mednarodni konkurenci zmagala Poljska ekipa ,ekipe dvojic pa so prevladovali domači tekmovalci ,so pa končali s tekmo dan prej.
3. 6. 2016
Vaja civilne zaščite ,,Potres 2016 ,,
Sodelujoči: Zdenka ,Špela ,Drago ,Marko ,Dejan ,Blaž Miha ,Gorazd ,Milan ,Marjan Viko in seveda Ančka
V petek 3.junija 2016 ,je v Logatcu potekala vaja civilne zaščite ,,Potres 2016,, na kateri je sodelovalo preko 200 članov raznih ekip gasilcev , vodnikov sledilnih psov ,ekip prve pomoči ,ekipe reševanja Zdravstvenega doma Logatec ,policije , tabornikov ………med njimi tudi naše društvo.Na območju ,,porušene ,,bivše tovarne KLI , se je dogajal glavni del vaje z večino udeležencev , potrebno je bilo poiskati in evakuirat poškodovance. Naše delo je bilo prenos poškodovanca iz starega sikosa do ekipe prve pomoči. Skupaj z gasilci PGD Laze smo poškodovano ,,Ančko ,,uspešno preko žičnice spravili na varno .
15. 7. 2015
iskalna akcija civilne zaščite
Sodelujoči: Drago,Marko,Milan,Marjan,Jokel,Dejan,Gorazd,Aleš,Andrej,Primož,Viko
V torek zvečer smo bili pozvani k sodelovanju pri iskanju pogrešanega šoferja ponedeljkove nesreče na avtocesti pri Lomu.V sredo zjutraj se nas je osmerica članov našega društva,pridružili so se še nam Aleš Stražar,Andrej Bizjak in Primož Kanič ,člani Jamarske reševalne službe Ljubljana, skupaj podali na teren ,ki so ga nam določili z namenom da ga preiščemo in brezna na njem.Vročina , težko prehoden teren z podrtim drevjem ,spustili smo se v šest brezenmv ostalih sedmih pa smo pregledali okolico in vhode.Del ekipe je našlo nekaj stvari pogrešanega šoferja in sled po kateri se je podal sledilni pes.
V sami iskalni akciji je sodelovalo poleg nas še okoli 70 domačinov pogrešanega šoferja,policija in vodniki z reševalnimi psi.Na žalost iskanje je bilo brez uspeha ,usoda se je grdo poigrala očitno z dobrim človekom.
13. 6. 2015
Izpit JZS 2015
Sodelujoči: Marko Erker, Tine Eržen, Marjan Kogovšek, Drago Korenč, Jani Kranjc, Andrej Kristan, Ksenija Lapajne
Po par letih smo Logatčani spet izpeljali jamarski tečaj. V dobrih 3 mesecih so se tečajniki uspeli naučiti nekaj o jamah in jamarstvu, merjenju, dokumentiranju in varstvu jam, geologiji, topografiji, prvi pomoči in še čem. Seveda se niso ustavili le pri teoriji. Naučili so se vozlati ter plezati po vrvi in lestvicah. Obiskali smo tudi nekaj jam, celo tja do ne tako skromnih 200 m globine.
Naučeno so v soboto preizkusili na izpitih za Jamarja pripravnika. Celo dopoldne in še nekaj popoldneva so se potili, ko so se sprehajali od točke do točke in inštruktorja do inštruktorja, pa seveda plezali po poligonu. Če so še zjutraj dvomili v svoje znanje, so zvečer dobili potrditev, da so se za ta naziv naučili in pokazali dovolj.
Za konec smo si pa skupaj privoščili še krst, kjer je bila prisotna tudi Prasica...
Marko
5. 6. 2015
Vaja civilne zaščite Logatec
Sodelujoči: Matej,Milan,Marko,Andrej,Dejan,Gorazd,Drago,Viko
Vaja Civilne zaščite občine Logatec
V petek , 05.junija , je na širšem območju Logaške občine potekala vaja reševalne usposobljenosti različnih društev in občinskega štaba ob izrednih razmerah.Ob gasilcih vseh krajevnih društev,ekip prve pomoči,ekipe za nudenje zdravstvene zaščite Zdravstvenega doma Logatec , reševalne postaje Postojna,vodnikov psov ,tabornikov,skavtov,je tudi naše društvo kot del ekipe za zaščito in reševanje imelo svoje naloge.
Zgodaj popoldne je bil del ekipe poklican v Novi svet,točno v Tomazinovo brezno v katerega je po nesreči padel namišljeni poškodovanec.S pomočjo gasilcev se je le tega potegnilo na nosilih iz brezna in ga oddalo v oskrbo ekipi prve pomoči.
Drugi del vaje pa je potekal na območu oziroma sami Najdeni jami,kjer se je poškodoval ob padcu jamar.Zlom noge in diabetik ,sta bila resna vzroka za hitro akcijo.Priprava terena za izvlek poškodovanega,postavitev ,,bernarda,,to je vrvna tehnika za izvlek nosil,del ekipe pa v jamo k ponesrečencu.Z pomočjo gasilcev PGD Laze-Jakovica ,kateri so skrbeli za logistiko,smo poškodovanega jamarja predali reševalni ekipi zdravstvenega doma Logatec v oskrbo.
Vaja je uspela ,poškodovanec je na srečo potreboval le hladno pivo,na srečo pa imamo v društvu kar nekaj članov,ki so naredili tečaj prve pomoči,pa tudi člani Jamarske reševalne ekipe so.
Vaja se je zaključila v poznih večernih urah v Centru veteranov na Blekovskih gmajnah,z analizo vaje in malico.
7. 4. 2015
Vranja jama
Sodelujoči: Drago,Marko K.,Marko E.,Gorazd,Rok,Ksenja,Tine,JaniViko
Na velikonočni ponedeljek,sta se v okolici Vranje jame odvijali dve aktivnosti našega društva.Mladi pripravniki Ksenja,Tine in Jani , so pod budnim očesom Dragota in dveh Markotov pridno vadili plezanje v steni Vranje jame.Same vrvne veščine že zelo dobro obvladajo,še malo izpilijo vso stvar pa na izpite za naziv jamar.
Druga ekipa pa je skozi Skedneno in Vranjo jamo ,pa preko Putikovih štiren,popeljala skupino mlajših otrok z starši ,na ogled našega krasa.Na koncu so si z zanimanjem ogledali še vadbo naših pripravnikov,upam da bo kdo med njimi nekoč tudi naš član.

1 2

Zadnje novice:

2. 6. 2018 - vaja civilne zaščite občine Logatec

Sodelovanje na vsakoletni vaji civilne zaščite občine Logatec

3. 6. 2017 - vaja civilne zaščite občine Logatec

Vaja zaščite in reševanje Logatec 2017

17. 5. 2017 - Logaške koliševke

vaja nove vrvne tehnike z uporabotirolske prečnice

14. 8. 2016 - Odprava v Črno goro 2016

Odprava v Črno goro 2016

17. 6. 2016 - Skednena jama-Advature race Slovenija 2016

Pomoč pri izvedbi tekme v Advanture race Slovenija 2016 ,pri izvedbi v Skedneni jami.